Herkesin kendine göre bi telaffuzu vardır bazı kelimelerde yada isimlerde .
r10 u içinizden yada dışınızdan söylerken nasıl telaffuz ediyorsunuz.?
ar10 mu?
re10 mu? ankete katılıp yorum yapın ..
r10 nasıl telaffuz ediyorsunuz?
re10
ar10