Anket r10 nasıl telaffuz ediyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 101
r10 nasıl telaffuz ediyorsunuz?
re10
%85,15 (86 Oy)
ar10
%14,85 (15 Oy)
  • 07-10-2019, 14:24:06
    #1
    Herkesin kendine göre bi telaffuzu vardır bazı kelimelerde yada isimlerde .

    r10 u içinizden yada dışınızdan söylerken nasıl telaffuz ediyorsunuz.?


    ar10 mu?
    re10 mu? ankete katılıp yorum yapın ..
  • 07-10-2019, 14:24:47
    #2
    "reyon"
  • 07-10-2019, 14:24:50
    #3
    Anket nerede?
  • 07-10-2019, 14:25:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    R10 diye yazilir ar10 diye okunur
  • 07-10-2019, 14:25:37
    #5
    AnkaraWebAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anket nerede?
    yukarıda
  • 07-10-2019, 14:26:40
    #6
    RiON
  • 07-10-2019, 14:27:50
    #7
    "ar" diye okuyanlar neden "arten" demiyorsunuz
    Saygılar.
  • 07-10-2019, 14:30:29
    #8
    re 10
  • 07-10-2019, 14:32:08
    #9
    eron