Konu
r10Nasıl Telaffuz ediyorsunuz?
07-10-2019, 14:24:06
#1
bybb35
Herkesin kendine göre bi telaffuzu vardır bazı kelimelerde yada isimlerde .
r10 u içinizden yada dışınızdan söylerken nasıl telaffuz ediyorsunuz.?
ar10 mu?
re10 mu? ankete katılıp yorum yapın ..