Konu
r10Nasıl Telaffuz ediyorsunuz?
07-10-2019, 15:15:25
#17
TurgayGok
Türkçe'de 'R' harfi "re" diye okunur. 'ar10' diyenler yurt dışı şubeleri olabilir (: