bybb35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin kendine göre bi telaffuzu vardır bazı kelimelerde yada isimlerde .

r10 u içinizden yada dışınızdan söylerken nasıl telaffuz ediyorsunuz.?


ar10 mu?
re10 mu? ankete katılıp yorum yapın ..
Yaşıyor musun hocam sen? gözükmüyorsun

Proje vardı senin bitti mi?