Ve itiraf ediyorum ben bilgisayarıma aşığım... Onsuz yapamam... Bilgisayarsız yaşayamam
Benim gibi bilgisayarına aşık olanlar , onsuz yapamayacaklar duygularını ve düşüncelerini yazarlarsa sevinirim...
20
●594
Ve itiraf ediyorum ben bilgisayarıma aşığım... Onsuz yapamam... Bilgisayarsız yaşayamam
Benim gibi bilgisayarına aşık olanlar , onsuz yapamayacaklar duygularını ve düşüncelerini yazarlarsa sevinirim...


gece yattığımdada gözlerimi kpatırım ve php de şunu şöyle yapsak nasıl olur bunu böyle yapsak nasıl olur diye düşünürüm
yani pc benim için bi vazgeçilmez...