• 13-08-2008, 14:24:53
    #1
    Bugün birden aklıma geldi böyle bir başlık açmak. Bir an dönip baktığımda geriye bilgisayar konusunda bayaa bir yol katetmişim. Ve bilgisayarımla aramda ciddi bir ilişki var Ve itiraf ediyorum ben bilgisayarıma aşığım... Onsuz yapamam... Bilgisayarsız yaşayamam Benim gibi bilgisayarına aşık olanlar , onsuz yapamayacaklar duygularını ve düşüncelerini yazarlarsa sevinirim...
  • 13-08-2008, 14:29:30
    #2
    nasıl bazıları için sigara bagımlılıksa bilgisayarda benim için öyle...
  • 13-08-2008, 14:38:04
    #3
    Sınıfta hoca örnek vererek anlatıyor;
    Sabah kalkarsınız, elinizi yüzünüzü yıkarsınız.. Daha sonra kahvaltıya geçersiniz..
    Bende kalktım yok yok hocam;
    Sabah kalkarız, bilgisayarın tuşuna basarız o açılırken 2 su vurarız yüzümüze.. Daha sonra (artık kime sesleniyorsan) ekmek arası yanınada kola ve ya çay getiiiiiir deriz..
    Ondan sonra hoca hep dalga geçerdi.. anlayacağın bilgisayarsız olmuyor ki, gideceğim yerde bilgisayar yoksa gitmiyorum o yere
  • 13-08-2008, 14:45:08
    #4
    Sabah kalkarım yapcağım ilk iş bilgisayarı açmak olur hatta bu sabah rüyamda diyordum yok abi alırsam nvidia 8800gt alırım diyordum gece yattığımdada gözlerimi kpatırım ve php de şunu şöyle yapsak nasıl olur bunu böyle yapsak nasıl olur diye düşünürüm yani pc benim için bi vazgeçilmez...
  • 13-08-2008, 14:55:27
    #5
    benim içinde öyle oluyor ama çok bilgisayarı düşünmeye başladığımda hemen uzaklaşıyorum sosyal hayata atılıyorum yoksa olmuyor sosyalleşmek lazım
  • 13-08-2008, 15:02:27
    #6
    Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sınıfta hoca örnek vererek anlatıyor;
    Sabah kalkarsınız, elinizi yüzünüzü yıkarsınız.. Daha sonra kahvaltıya geçersiniz..
    Bende kalktım yok yok hocam;
    Sabah kalkarız, bilgisayarın tuşuna basarız o açılırken 2 su vurarız yüzümüze.. Daha sonra (artık kime sesleniyorsan) ekmek arası yanınada kola ve ya çay getiiiiiir deriz..
    Ondan sonra hoca hep dalga geçerdi.. anlayacağın bilgisayarsız olmuyor ki, gideceğim yerde bilgisayar yoksa gitmiyorum o yere

    Aynen öyle önce bilgisayarın tuşuna basarım açılana kadar elimi yüzümü yıkar gelir extremelere bakarım
  • 13-08-2008, 15:27:47
    #7
    bilgisayarım benim her şeyim.10 gün giremedim kafayı yedim sonra
  • 13-08-2008, 15:29:38
    #8
    Tüm forum için öyledir sanırsam
  • 13-08-2008, 16:12:04
    #9
    Bilgisayar Benim Hayatım bu kadarı yeter sanırım