Bugün birden aklıma geldi böyle bir başlık açmak. Bir an dönip baktığımda geriye bilgisayar konusunda bayaa bir yol katetmişim. Ve bilgisayarımla aramda ciddi bir ilişki var Ve itiraf ediyorum ben bilgisayarıma aşığım... Onsuz yapamam... Bilgisayarsız yaşayamam Benim gibi bilgisayarına aşık olanlar , onsuz yapamayacaklar duygularını ve düşüncelerini yazarlarsa sevinirim...