Konu
Bilgisayar Aşıkları Buraya...
13-08-2008, 14:55:27
#5
imennanoglu
benim içinde öyle oluyor ama çok bilgisayarı düşünmeye başladığımda hemen uzaklaşıyorum sosyal hayata atılıyorum yoksa olmuyor sosyalleşmek lazım