• 13-08-2008, 18:48:50
    #10
    Bilgisayarın adı Labbas Herşeyin adını Abbas koyma hastalığı var bende Ama laptop olduğu için Labbas daha iyi gitti Bir arkadaşa hayallerimi anlatıyordum ara ara. Birgün bana dediki birşey dikkatimi çekti tüm hayallerinin içinde bilgisayar var.
  • 13-08-2008, 19:10:33
    #11
    Acaba hastalık mı bizimkisi yoksa bir tutku mu ? Anlayamıyorum bilgisayar karşıda duruyo bakışıyoruz başına oturmadığımda kafayı yiyecek gibi oluyorum
  • 13-08-2008, 19:15:43
    #12
    hepsimiz hastayız, sosyal hayattan dışlıyoruz kendimizi. arkadaş ortamlarımız kısıtlanıyor azalıyor ve hatta bitiyor.
  • 13-08-2008, 19:40:09
    #13
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsimiz hastayız, sosyal hayattan dışlıyoruz kendimizi. arkadaş ortamlarımız kısıtlanıyor azalıyor ve hatta bitiyor.
    ben hasta değilim
  • 13-08-2008, 20:03:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Benim tek hayalim şehirden uzak küçük bir evde ben bilgisayarım ve illerde olacak eşimle mutlu yaşamak başka hiçbir şey istemiyorum. Bana trilyonda verseler beni bu kadar mutlu etmez.
  • 13-08-2008, 20:09:01
    #15
    Ben korkarım evlenmeye ya. Sonra karım diyecek " benimle mi evlisin bilgisayarınla mı?" böyle birşey olur herhalde...
  • 13-08-2008, 20:22:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    sabah benı uyandıran bır su çeşidi :P
  • 14-08-2008, 10:05:24
    #17
    Üyeliği durduruldu
    PcQoPaT_GS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben korkarım evlenmeye ya. Sonra karım diyecek " benimle mi evlisin bilgisayarınla mı?" böyle birşey olur herhalde...
    Aslında haklısın bi yerde en iyisi evlenirken benle evlenecek olan kıza(çok talihsiz olur bence) yapacağı işlerin en başında sabah bilgisayarımın tozunu almak, etrafta yediğim yemekten kalan artıkları temizlemek, bide ben kalkmadan bilgisayarı açıp dünkü istatistiklerimi hazırlamak.
  • 14-08-2008, 14:18:23
    #18
    PcQoPaT_GS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben korkarım evlenmeye ya. Sonra karım diyecek " benimle mi evlisin bilgisayarınla mı?" böyle birşey olur herhalde...
    Benim Bir Arkadaşımın Babası Öle Yaptı Karısından Boşandı Adam Tam Bir Yahoo Manyağı Olmuştur Arkadaşım Derdi Babam İş Yerinden İzin Alırdı Gelirdi Otururdu Günlerce Gündüz 4 Saat Uyur Geri Kalan Bütün Zamanı Nette Geçirir Diye. En Son Arkadaşımın Annesi Dayanamış Benmi Bilgisayar mı Demiş Babasıda Bilgisayar Demiş. Arkadaşımın Annesi Çocuklarını ALıp Babasının Evine Dönmüş. Arkadaşımın Babasımı? Şimdi Almanyada Yahoo'dan Tanıştığı 1 Kadınla Evli