Konu
Bilgisayar Aşıkları Buraya...
13-08-2008, 20:09:01
#15
PcQoPaT_GS
Ben korkarım evlenmeye ya. Sonra karım diyecek " benimle mi evlisin bilgisayarınla mı?" böyle birşey olur herhalde...