Ben korkarım evlenmeye ya. Sonra karım diyecek " benimle mi evlisin bilgisayarınla mı?" böyle birşey olur herhalde...
Aslında haklısın bi yerde en iyisi evlenirken benle evlenecek olan kıza(çok talihsiz olur bence) yapacağı işlerin en başında sabah bilgisayarımın tozunu almak, etrafta yediğim yemekten kalan artıkları temizlemek, bide ben kalkmadan bilgisayarı açıp dünkü istatistiklerimi hazırlamak.