PcQoPaT_GS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben korkarım evlenmeye ya. Sonra karım diyecek " benimle mi evlisin bilgisayarınla mı?" böyle birşey olur herhalde...
Benim Bir Arkadaşımın Babası Öle Yaptı Karısından Boşandı Adam Tam Bir Yahoo Manyağı Olmuştur Arkadaşım Derdi Babam İş Yerinden İzin Alırdı Gelirdi Otururdu Günlerce Gündüz 4 Saat Uyur Geri Kalan Bütün Zamanı Nette Geçirir Diye. En Son Arkadaşımın Annesi Dayanamış Benmi Bilgisayar mı Demiş Babasıda Bilgisayar Demiş. Arkadaşımın Annesi Çocuklarını ALıp Babasının Evine Dönmüş. Arkadaşımın Babasımı? Şimdi Almanyada Yahoo'dan Tanıştığı 1 Kadınla Evli