Sınıfta hoca örnek vererek anlatıyor;
Sabah kalkarsınız, elinizi yüzünüzü yıkarsınız.. Daha sonra kahvaltıya geçersiniz..
Bende kalktım yok yok hocam;
Sabah kalkarız, bilgisayarın tuşuna basarız o açılırken 2 su vurarız yüzümüze.. Daha sonra (artık kime sesleniyorsan) ekmek arası yanınada kola ve ya çay getiiiiiir deriz..

Ondan sonra hoca hep dalga geçerdi.. anlayacağın bilgisayarsız olmuyor ki, gideceğim yerde bilgisayar yoksa gitmiyorum o yere