• 04-07-2019, 17:23:01
    #19
    haysev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu kızmayın bana ama forumda tesbih ile alakalı çok konu görür oldum. Allah aşkınıza tespih değil o tesbih 😂😂🙈🙈
    Kardeş sen de kızma ama bende 🙈🙈 smileyini koyanı kadın sanıyorum.
  • 04-07-2019, 17:24:25
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeş sen de kızma ama bende 🙈🙈 smileyini koyanı kadın sanıyorum.
    niye kızayım ki hocam herkesin düşüncesi var çok severim bu zımbırtıyı ben
  • 04-07-2019, 17:25:19
    #21
    haysev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye kızayım ki hocam herkesin düşüncesi var çok severim bu zımbırtıyı ben

    https://www.youtube.com/watch?v=k-AI...&start_radio=1
  • 04-07-2019, 17:31:31
    #22
    haysev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu kızmayın bana ama forumda tesbih ile alakalı çok konu görür oldum. Allah aşkınıza tespih değil o tesbih 😂😂🙈🙈
    http://nasil.yazilir.com/tespih/
    https://www.hangisoru.com/tespih-mi-...tdk-63533.html

    Burada da söyledikleri gibi tespih doğrusu. Arapça "tesbih"


    http://sozluk.gov.tr/

    burada arattırırsan tesbih diye çıkan sonuçlardada Arapça tesbih oldığunu göreceksin Ama harika beyin yakan bi kelime kaç kiş ikavga ediyo bunun için
  • 04-07-2019, 17:31:35
    #23
    bluemoon44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuşma adabını öğrenin sonra sizinle tartışırım.
    çok hklsn .d.d.d



    haysev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rica ederim. lütfen gereksiz tartışma ortamı yaratmayalım hocam maxigeyik yapalım boşverin (sizin yüzünüzden ben ban yersem terör estiririm )
    ban yemezsin hocam sende rahat ol arkadaşta düzeltme refleksi var bırak düzeltsin sağı solu sen konuna bak
  • 04-07-2019, 17:34:35
    #24
    Üyeliği durduruldu
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok hklsn .d.d.d





    ban yemezsin hocam sende rahat ol arkadaşta düzeltme refleksi var bırak düzeltsin sağı solu sen konuna bak
    gerek yok ki. çoğu zaman burada ticaret yapıyoruz. ne gerek var ki kalp kırmaya yada bir birimizi üzmeye.
  • 04-07-2019, 18:29:29
    #25
    buyrun Google...
  • 04-07-2019, 21:50:37
    #26
    uzmanweb1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genel olarak tesbih diye bilinir ama Türk Dil kurumunda doğru olan tespih hocam
    Konu tespihten açılmışken elimde bir parça var değeri nedir bilgi verir misiniz biraz



    Satmaya kalkarsam eğer ederi nedir ?
  • 04-07-2019, 21:52:16
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu tespihten açılmışken elimde bir parça var değeri nedir bilgi verir misiniz biraz



    Satmaya kalkarsam eğer ederi nedir ?
    kendi adıma konuşayım hiç sevmem bedava verseler almam ben