roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok hklsn .d.d.d





ban yemezsin hocam sende rahat ol arkadaşta düzeltme refleksi var bırak düzeltsin sağı solu sen konuna bak
gerek yok ki. çoğu zaman burada ticaret yapıyoruz. ne gerek var ki kalp kırmaya yada bir birimizi üzmeye.