• 04-07-2019, 16:27:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Yahu kızmayın bana ama forumda tesbih ile alakalı çok konu görür oldum. Allah aşkınıza tespih değil o tesbih 😂😂🙈🙈
  • 04-07-2019, 16:29:39
    #2
    drğil değil, değil olacak o...
  • 04-07-2019, 16:30:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    drğil değil, değil olacak o...
    Sus sus kaş yapayım derken heyecandan göz çıkardım hemen düzelttim. 🙈😂😂
  • 04-07-2019, 16:31:05
    #4
    Bunlara ben de takılıyorum. Mesala bugün kullanmam gereken kelime vardı yazmaktan vazgecmiştim. Vaadetmek mi vaatetmek mi, vaad etmek mi yoksa vaat etmek mi dedim. Sonra vazgeçtim kullanmadım. Şimdi sen konu açınca baktım vaat etmekmiş. 😮
  • 04-07-2019, 16:32:08
    #5
    İşin garip tarafı, tesbih satanlar bile tespih yazıyor.
  • 04-07-2019, 16:32:15
    #6
    Üyeliği durduruldu
    onlar geliyor (2019 r10 üyeleri)
  • 04-07-2019, 16:35:36
    #7
    Üyeliği durduruldu
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlara ben de takılıyorum. Mesala bugün kullanmam gereken kelime vardı yazmaktan vazgecmiştim. Vaadetmek mi vaatetmek mi, vaad etmek mi yoksa vaat etmek mi dedim. Sonra vazgeçtim kullanmadım. Şimdi sen konu açınca baktım vaat etmekmiş. 😮
    Çoğu zaman bende hatalı yazmamak için bakmak yerine muadilini yazıyorum 😂😂🙈
  • 04-07-2019, 16:36:24
    #8
    Genel olarak tesbih diye bilinir ama Türk Dil kurumunda doğru olan tespih hocam
  • 04-07-2019, 16:37:02
    #9
    Tespih, tekrarlanan monoton işlemleri saymak için kullanılan ve 33 veya katları kadar boncuk tanesinin ipe dizilmesiyle meydana gelen halkaya denir. Genelde müslümanlar arasında zikir çekmek için kullanılır. Bu sözcük sıklıkla yanlış yazılır. Tesbih gibi hatalı kullanıma maruz kalan kelimenin doğru yazımı tespih şeklinde olmalıdır.
    Sizin öneriniz neye göre kime göre?