Bunlara ben de takılıyorum. Mesala bugün kullanmam gereken kelime vardı yazmaktan vazgecmiştim. Vaadetmek mi vaatetmek mi, vaad etmek mi yoksa vaat etmek mi dedim. Sonra vazgeçtim kullanmadım. Şimdi sen konu açınca baktım vaat etmekmiş. 😮