Ous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeş sen de kızma ama bende 🙈🙈 smileyini koyanı kadın sanıyorum.
niye kızayım ki hocam herkesin düşüncesi var çok severim bu zımbırtıyı ben