Konuşma adabını öğrenin sonra sizinle tartışırım.
çok hklsn .d.d.d
rica ederim. lütfen gereksiz tartışma ortamı yaratmayalım hocam maxigeyik yapalım boşverin

(sizin yüzünüzden ben ban yersem terör estiririm

)
ban yemezsin hocam sende rahat ol arkadaşta düzeltme refleksi var bırak düzeltsin sağı solu sen konuna bak