bilgicinitr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İtfaiyeciyim ama iş yok
30
●1.749
- 23-05-2019, 10:25:52Valla ben siyaset yapmam ki yaşam şartlarını konuşuyorum ne kadar zor 🤣tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2019, 10:29:36bizim komşu dhmş atanmişti 2 yıl once felan74 puanla maaş 7-8 bin civari bolum duyan yuksek puanlılar okudu onu kapadilar kpss 85 çıktı sanırımKaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2019, 11:43:19Evet puanlar çok yükseldiadanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2019, 11:51:29Hocam özel sektörde itfaiye yangın tüpü vs satan yerler var denediniz mi oraları.
HTC_A9u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 23-05-2019, 12:07:31Hocam bi çok özel sektörde cv bıraktım ama dönüş olmadıHakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2019, 12:42:38kuzenim sosyoloji mezunu ve işsiz şuan. iş için başvurduğu bakanlığa ait kurumda sosyoloji mezunlarının çalışması gereken yerde grafik tasarımcı işe alındı. yandaş olduğu için hiçbir iş yapmıyor kurumda. aynı kurumda ak parti ilçe teşkilatında önemli birisi de işe alındı ve adam kuruma uğramıyor 7/24 seçim koordinasyonu ile ilgileniyor şuan. kurumda işe alınabilen arkadaşım ise herkes torpille geldiği için müdürün bir yaptırımının olmadığını çaycının bile işini yapmadığını söylüyor. müdürün çaycıya lafını geçiremediği için çayını kendisinin yapıp aldığını anlatıyor arkadaşım. arkadaşım da kendisi yaptığı için şaşırmıştım o zaman anlatmıştı. ne beklersiniz ki bakanlığın bile böyle olduğu ülkeden.