• 23-05-2019, 07:57:07
    #19
    bilgicinitr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Is bulana kadar makale yazip satabilirsin.aylik 2000 kazanirsin.
    Sabit birini bulsam yazacağım da sabit birini bulamadım hiç
  • 23-05-2019, 08:09:58
    #20
    bu memlekette kendi işini yaptırmazlar insana.
  • 23-05-2019, 08:32:54
    #21
    az sonra konu da kilitlenecek
    konu siyasete dönüştü diye.
    mimarım iş yok...
  • 23-05-2019, 10:25:52
    #22
    tuccar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    az sonra konu da kilitlenecek
    konu siyasete dönüştü diye.
    mimarım iş yok...
    Valla ben siyaset yapmam ki yaşam şartlarını konuşuyorum ne kadar zor 🤣
  • 23-05-2019, 10:29:36
    #23
    KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sivil savunma ve itfaiyecilik mezunuyum ama iş yok şaka gibi ya. Belediye geçen dönemlerde kıraathane işleten abileri güvenlikçi abileri aldı itfaiyeci yaptı biz mezunlar boş boş geziniyoruz nolcak bu işler böyle
    bizim komşu dhmş atanmişti 2 yıl once felan74 puanla maaş 7-8 bin civari bolum duyan yuksek puanlılar okudu onu kapadilar kpss 85 çıktı sanırım
  • 23-05-2019, 11:43:19
    #24
    adanali01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizim komşu dhmş atanmişti 2 yıl once felan74 puanla maaş 7-8 bin civari bolum duyan yuksek puanlılar okudu onu kapadilar kpss 85 çıktı sanırım
    Evet puanlar çok yükseldi
  • 23-05-2019, 11:51:29
    #25
    Hocam özel sektörde itfaiye yangın tüpü vs satan yerler var denediniz mi oraları.

    HTC_A9u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-05-2019, 12:07:31
    #26
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam özel sektörde itfaiye yangın tüpü vs satan yerler var denediniz mi oraları.

    HTC_A9u cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Hocam bi çok özel sektörde cv bıraktım ama dönüş olmadı
  • 23-05-2019, 12:42:38
    #27
    kuzenim sosyoloji mezunu ve işsiz şuan. iş için başvurduğu bakanlığa ait kurumda sosyoloji mezunlarının çalışması gereken yerde grafik tasarımcı işe alındı. yandaş olduğu için hiçbir iş yapmıyor kurumda. aynı kurumda ak parti ilçe teşkilatında önemli birisi de işe alındı ve adam kuruma uğramıyor 7/24 seçim koordinasyonu ile ilgileniyor şuan. kurumda işe alınabilen arkadaşım ise herkes torpille geldiği için müdürün bir yaptırımının olmadığını çaycının bile işini yapmadığını söylüyor. müdürün çaycıya lafını geçiremediği için çayını kendisinin yapıp aldığını anlatıyor arkadaşım. arkadaşım da kendisi yaptığı için şaşırmıştım o zaman anlatmıştı. ne beklersiniz ki bakanlığın bile böyle olduğu ülkeden.