• 19-05-2019, 22:40:03
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır alım var yok değil ihtiyac da çok fazla var. Daha önce girip çalışan itfaiyeci abilerimize de kesinlikle laf yok ama bi bölüm açtınız keyfinize madem bırakın da mezunlar girsin çalışsın 2 yıl oldu mezun olalı yavaş yavaş öğrendiklerimi unutmaya başladım ki yaş da geçiyor. Adamlar 1 2 hafta eğitim alıp itfaiyeci oluyor ben yıllarımı verdim sonuç olarak. Hayır gidip sağlıkçıyı rastgele alıyorlar mı hayır almıyorlar. Türkiye de gerçekten itfaiyeye gram değer verilmiyor. Bilmiyorum nolucak sonum
    Herhangi bir meslekte 1 sene işsiz kalırsanız vasıfsız statüsüne giriyorsunuz 2 sene işsiz kalırsanız tamamen vasıfsız olarak nitelendiriliyorsunuz çünkü bu süreçte ögrendiklerinizi unuttuğunuz varsayılıyor vs.. Nerden tutsan elde kalır.
  • 19-05-2019, 22:42:29
    #11
    KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır alım var yok değil ihtiyac da çok fazla var. Daha önce girip çalışan itfaiyeci abilerimize de kesinlikle laf yok ama bi bölüm açtınız keyfinize madem bırakın da mezunlar girsin çalışsın 2 yıl oldu mezun olalı yavaş yavaş öğrendiklerimi unutmaya başladım ki yaş da geçiyor. Adamlar 1 2 hafta eğitim alıp itfaiyeci oluyor ben yıllarımı verdim sonuç olarak. Hayır gidip sağlıkçıyı rastgele alıyorlar mı hayır almıyorlar. Türkiye de gerçekten itfaiyeye gram değer verilmiyor. Bilmiyorum nolucak sonum
    hocam asıl mesele sistemde dediğiniz gibi bölüm açıyorlar bu bölümden mezun elde edip bölüme göre iş alanı oluşturmaya çalışıyorlar ancak sistem buna müsade etmiyor çünkü hala kişilerin kurumların ve yasaların üstünde etkisi var.
  • 19-05-2019, 22:47:09
    #12
    WMPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah tez zamanda senin gibi okuduğu bölümde riyakat değilde liyakat ile doldurulmuş kadrolar ile iş bulamayan herkese yardım etsin ve haklarını onların yanına bırakmasın.
    Amin hocam inşallah ya

    mhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    küçükken itfaiyeci olmak isterdim. Allah yardımcınız olsun.
    Allah razı olsun dostum
    Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam seçim zamanı, suçlayacaksın iş gücü yetersizliğinden yangına yetişemiyorlar diye hemen hopp alım yapacaklar 😂 allah yardımcınız olsun
    Ben sana bişey diyim mi bi yerde itfaiyeci az sen gel su veznelerinde duran adamlara sizin su ile aranız iyi itfaiyeye geçin diye mazeret gösterdiği oluyor ya 🤣
  • 19-05-2019, 23:46:58
    #13
    Sizi işe alırlarsa dayıoğlunu nereye alacaklar. Azcik empati fazla bir şey değil
  • 22-05-2019, 15:35:52
    #14
    devlette mülakatla mı alıyorlar hocam sınavla mı. Umarım bulursunuz en kısa zamanda
  • 22-05-2019, 15:36:36
    #15
    Bloggist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    devlette mülakatla mı alıyorlar hocam sınavla mı. Umarım bulursunuz en kısa zamanda
    Kpss şartı var hocam devlete
  • 23-05-2019, 01:47:38
    #16
    KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır alım var yok değil ihtiyac da çok fazla var. Daha önce girip çalışan itfaiyeci abilerimize de kesinlikle laf yok ama bi bölüm açtınız keyfinize madem bırakın da mezunlar girsin çalışsın 2 yıl oldu mezun olalı yavaş yavaş öğrendiklerimi unutmaya başladım ki yaş da geçiyor. Adamlar 1 2 hafta eğitim alıp itfaiyeci oluyor ben yıllarımı verdim sonuç olarak. Hayır gidip sağlıkçıyı rastgele alıyorlar mı hayır almıyorlar. Türkiye de gerçekten itfaiyeye gram değer verilmiyor. Bilmiyorum nolucak sonum
    Bu gözler imamlık yapıp, daha sonra IBB'de itfaiyecilik ünvanına geçen birisini gördü. Adamın tek görevi; cuma günü itfaiyenin mescidine cuma namazı için gelenlere imamlık yapmak. İşin zor, Allah yardımcın olsun.
  • 23-05-2019, 01:48:57
    #17
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gözler imamlık yapıp, daha sonra IBB'de itfaiyecilik ünvanına geçen birisini gördü. Adamın tek görevi; cuma günü itfaiyenin mescidine cuma namazı için gelenlere imamlık yapmak. İşin zor, Allah yardımcın olsun.
    Ah ah bu gözler de bunları okumaya devam ediyor işte teşekkür ederim
  • 23-05-2019, 04:10:57
    #18
    Is bulana kadar makale yazip satabilirsin.aylik 2000 kazanirsin.