KaanBekir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İtfaiyeciyim ama iş yok
30
●1.749
- 19-05-2019, 22:40:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Herhangi bir meslekte 1 sene işsiz kalırsanız vasıfsız statüsüne giriyorsunuz 2 sene işsiz kalırsanız tamamen vasıfsız olarak nitelendiriliyorsunuz çünkü bu süreçte ögrendiklerinizi unuttuğunuz varsayılıyor vs.. Nerden tutsan elde kalır.
- 19-05-2019, 22:42:29hocam asıl mesele sistemde dediğiniz gibi bölüm açıyorlar bu bölümden mezun elde edip bölüme göre iş alanı oluşturmaya çalışıyorlar ancak sistem buna müsade etmiyor çünkü hala kişilerin kurumların ve yasaların üstünde etkisi var.KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2019, 22:47:09Amin hocam inşallah yaWMPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah razı olsun dostummhls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sana bişey diyim mi bi yerde itfaiyeci az sen gel su veznelerinde duran adamlara sizin su ile aranız iyi itfaiyeye geçin diye mazeret gösterdiği oluyor ya 🤣Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-05-2019, 15:36:36Kpss şartı var hocam devleteBloggist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2019, 01:47:38Bu gözler imamlık yapıp, daha sonra IBB'de itfaiyecilik ünvanına geçen birisini gördü. Adamın tek görevi; cuma günü itfaiyenin mescidine cuma namazı için gelenlere imamlık yapmak. İşin zor, Allah yardımcın olsun.KaanBekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2019, 01:48:57Ah ah bu gözler de bunları okumaya devam ediyor işte teşekkür ederimLordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2019, 04:10:57Is bulana kadar makale yazip satabilirsin.aylik 2000 kazanirsin.