İtfaiyeciyim ama iş yok
30
●1.749
- 19-05-2019, 22:32:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ülke yangın yeri aslında itfaiyeye çok ihtiyaç var.
Trajik espiri bir yana ülkedeki %14 küsür işsizliğe(Tüik verilerine inanmiyorum ben az %25tir) bakarsanız durumu daha rahat anlayabilirsiniz. Devlet işsizliği istihdam yaratarak çözmek yerine kamuda personel alımlarını gereksiz yere 2 3 katına çıkararak sahte bir istihdam yarattı. Bugün kamuya bakınca her 4 kişiden 1i bu sene işe girmiş. Anlayacağınız göstermelik bir plan söz konusu. Hal böyle olunca sizin ya da diğer meslek gruplarındaki insanların gördükleri vahamet daha da net bir hal alıyor.
Ha durum önümüzdeki senelerde değişecek mi diye soruyorsanız da evet değişecek daha beter olacak. Ben en az 5 sene çok kötü günler daha sonrasında 10 sene kötü günler ondan sonraki dönemlerde iyiye doğru gidiş bekliyorum. Yani 10 15 sene sürecek bir krize girdik. Hele yazın yeni mezun gençler gelecek işsizliği herkes o zaman daha net görecek. - 19-05-2019, 22:32:58Hocam geçmiş olsun, özel sektörde dalı olmayan, devlete dayalı olan her alanda okumak risklidir bana kalırsa, demir yolu, itfayecilik vs. sıkıntı. Çünkü herkes devlet istiyor, hiç alakası olmayanlar da devlete girebilmek için acaip acaip taklalar atıyor. Keşke başka bir şey okusaydınız, inşallah iş bulursunuz.
- 19-05-2019, 22:37:09HbY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBacklinkcigeldi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHayır alım var yok değil ihtiyac da çok fazla var. Daha önce girip çalışan itfaiyeci abilerimize de kesinlikle laf yok ama bi bölüm açtınız keyfinize madem bırakın da mezunlar girsin çalışsın 2 yıl oldu mezun olalı yavaş yavaş öğrendiklerimi unutmaya başladım ki yaş da geçiyor. Adamlar 1 2 hafta eğitim alıp itfaiyeci oluyor ben yıllarımı verdim sonuç olarak. Hayır gidip sağlıkçıyı rastgele alıyorlar mı hayır almıyorlar. Türkiye de gerçekten itfaiyeye gram değer verilmiyor. Bilmiyorum nolucak sonumcaylakgirisimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Trajik espiri bir yana ülkedeki %14 küsür işsizliğe(Tüik verilerine inanmiyorum ben az %25tir) bakarsanız durumu daha rahat anlayabilirsiniz. Devlet işsizliği istihdam yaratarak çözmek yerine kamuda personel alımlarını gereksiz yere 2 3 katına çıkararak sahte bir istihdam yarattı. Bugün kamuya bakınca her 4 kişiden 1i bu sene işe girmiş. Anlayacağınız göstermelik bir plan söz konusu. Hal böyle olunca sizin ya da diğer meslek gruplarındaki insanların gördükleri vahamet daha da net bir hal alıyor.