Ülke yangın yeri aslında itfaiyeye çok ihtiyaç var.

Trajik espiri bir yana ülkedeki %14 küsür işsizliğe(Tüik verilerine inanmiyorum ben az %25tir) bakarsanız durumu daha rahat anlayabilirsiniz. Devlet işsizliği istihdam yaratarak çözmek yerine kamuda personel alımlarını gereksiz yere 2 3 katına çıkararak sahte bir istihdam yarattı. Bugün kamuya bakınca her 4 kişiden 1i bu sene işe girmiş. Anlayacağınız göstermelik bir plan söz konusu. Hal böyle olunca sizin ya da diğer meslek gruplarındaki insanların gördükleri vahamet daha da net bir hal alıyor.
Ha durum önümüzdeki senelerde değişecek mi diye soruyorsanız da evet değişecek daha beter olacak. Ben en az 5 sene çok kötü günler daha sonrasında 10 sene kötü günler ondan sonraki dönemlerde iyiye doğru gidiş bekliyorum. Yani 10 15 sene sürecek bir krize girdik. Hele yazın yeni mezun gençler gelecek işsizliği herkes o zaman daha net görecek.