Hayır alım var yok değil ihtiyac da çok fazla var. Daha önce girip çalışan itfaiyeci abilerimize de kesinlikle laf yok ama bi bölüm açtınız keyfinize madem bırakın da mezunlar girsin çalışsın 2 yıl oldu mezun olalı yavaş yavaş öğrendiklerimi unutmaya başladım ki yaş da geçiyor. Adamlar 1 2 hafta eğitim alıp itfaiyeci oluyor ben yıllarımı verdim sonuç olarak. Hayır gidip sağlıkçıyı rastgele alıyorlar mı hayır almıyorlar. Türkiye de gerçekten itfaiyeye gram değer verilmiyor. Bilmiyorum nolucak sonum
Herhangi bir meslekte 1 sene işsiz kalırsanız vasıfsız statüsüne giriyorsunuz 2 sene işsiz kalırsanız tamamen vasıfsız olarak nitelendiriliyorsunuz çünkü bu süreçte ögrendiklerinizi unuttuğunuz varsayılıyor vs.. Nerden tutsan elde kalır.