Sivil savunma ve itfaiyecilik mezunuyum ama iş yok şaka gibi ya. Belediye geçen dönemlerde kıraathane işleten abileri güvenlikçi abileri aldı itfaiyeci yaptı biz mezunlar boş boş geziniyoruz nolcak bu işler böyle
bizim komşu dhmş atanmişti 2 yıl once felan74 puanla maaş 7-8 bin civari bolum duyan yuksek puanlılar okudu onu kapadilar kpss 85 çıktı sanırım