kuzenim sosyoloji mezunu ve işsiz şuan. iş için başvurduğu bakanlığa ait kurumda sosyoloji mezunlarının çalışması gereken yerde grafik tasarımcı işe alındı. yandaş olduğu için hiçbir iş yapmıyor kurumda. aynı kurumda ak parti ilçe teşkilatında önemli birisi de işe alındı ve adam kuruma uğramıyor 7/24 seçim koordinasyonu ile ilgileniyor şuan. kurumda işe alınabilen arkadaşım ise herkes torpille geldiği için müdürün bir yaptırımının olmadığını çaycının bile işini yapmadığını söylüyor. müdürün çaycıya lafını geçiremediği için çayını kendisinin yapıp aldığını anlatıyor arkadaşım. arkadaşım da kendisi yaptığı için şaşırmıştım o zaman anlatmıştı. ne beklersiniz ki bakanlığın bile böyle olduğu ülkeden.