Sizce bu yapılana ne demeli
7
●521
Sizce bu yapılana ne demeli

Gelsin hala açık R10, bakalım ne yapacak bu sefer
Sorsam patron yaptı diyecek biliyorum
Biz teknoloji firmasıyız, ben forumda okurum, ürünleri de incelerim, satışta yaparım, zaten yaptığım işte bunu kapsıyor. Ben kendi internetimden ürünleri test ediyorum, niye çünkü appstore playstore de engellediler
Wifi zaten girmiyoruz yasak, izinli giriş oluyor onuda biz zaten istemiyoruz. Peki ben niye kendim inisiyatif alıyorum bir şeylerle uğraşırken, işimi yapmaya çalışırken? Çok komiğime gitti açıkçası bu yaklaşımları 