• 27-02-2019, 13:39:47
    #1
    Dün iş yerim ile ilgili bir konu açmıştım. Firma departmanımı değiştirmek istiyor diye ulaşabilirsiniz konuya. Öğleden önce R10 giriş yapıyordum, sonra baktım giremiyorum. R10 saldırı alıyor sandım. Opera vpn ile giriş yapayım dedim R10 açılıyor Sizce bu yapılana ne demeli
  • 27-02-2019, 13:42:42
    #2
    patron ensende Ayağını denk al.
  • 27-02-2019, 13:43:22
    #3
    Çok kötü düşünmeyin

    Belki berqnet firewall filan kullanıyorsalar 3 - 4 retry'de saldırı algılayıp blokluyor belki ona denk gelmişsinizdir.
    Meslektaşlarımın bazılarından utanıyorum çok boş işle uğraşan var IT sektöründe
  • 27-02-2019, 13:43:29
    #4
    iş yerinde işinizi yapmanız gerektiğini düşünürsek sorun yok. inisiyatifleri hak olarak gören bir toplumuz nedense.
  • 27-02-2019, 13:43:33
    #5
    Forumda ki arkadaşlar yasaları ortaya koyunca korkmuşlar herhalde hocam
  • 27-02-2019, 13:45:30
    #6
    Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    patron ensende Ayağını denk al.
    hahaha

    uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kötü düşünmeyin

    Belki berqnet firewall filan kullanıyorsalar 3 - 4 retry'de saldırı algılayıp blokluyor belki ona denk gelmişsinizdir.
    Meslektaşlarımın bazılarından utanıyorum çok boş işle uğraşan var IT sektöründe
    Yok üstadım, bizim sözde sorumlumuz var daha çocuk, onun çakallığı bu biliyorum. Ben 18 aydır giriyorum R10'a, şimdi dediğini yapmadığım için şartlar değişti ya, çakallık yapıyor aklı sıra Gelsin hala açık R10, bakalım ne yapacak bu sefer Sorsam patron yaptı diyecek biliyorum
  • 27-02-2019, 13:55:14
    #7
    Bende iş yerimde boş zamanlarımda kendi site projemle uğraşıyordum. Sonra bir baktım siteye girilmiyor. Biraz kurcaladıktan sonra gördüm ki ben yemeğe çıktığımda hosts dosyasından sitemi engellemişler Ne salak adamlar var
  • 27-02-2019, 13:59:50
    #8
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş yerinde işinizi yapmanız gerektiğini düşünürsek sorun yok. inisiyatifleri hak olarak gören bir toplumuz nedense.
    Sıkıntı şöyle ki, bu zamana kadar sorun olmayan şey neden işler istedikleri gibi gitmediğinde oraya çıktı acaba Biz teknoloji firmasıyız, ben forumda okurum, ürünleri de incelerim, satışta yaparım, zaten yaptığım işte bunu kapsıyor. Ben kendi internetimden ürünleri test ediyorum, niye çünkü appstore playstore de engellediler Wifi zaten girmiyoruz yasak, izinli giriş oluyor onuda biz zaten istemiyoruz. Peki ben niye kendim inisiyatif alıyorum bir şeylerle uğraşırken, işimi yapmaya çalışırken? Çok komiğime gitti açıkçası bu yaklaşımları

    poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda ki arkadaşlar yasaları ortaya koyunca korkmuşlar herhalde hocam
    Valla hocam çok komik ya, aslında olay patronlarla da ilgili değil. Bu arkadaşın kendi çakallığı