Çok kötü düşünmeyin

Belki berqnet firewall filan kullanıyorsalar 3 - 4 retry'de saldırı algılayıp blokluyor belki ona denk gelmişsinizdir.
Meslektaşlarımın bazılarından utanıyorum çok boş işle uğraşan var IT sektöründe