Konu
R10 iş yerimde yasaklanmış :)
27-02-2019, 13:43:22
#3
uasports
Çok kötü düşünmeyin
Belki berqnet firewall filan kullanıyorsalar 3 - 4 retry'de saldırı algılayıp blokluyor belki ona denk gelmişsinizdir.
Meslektaşlarımın bazılarından utanıyorum çok boş işle uğraşan var IT sektöründe