Arifap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
patron ensende Ayağını denk al.
hahaha

uasports adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok kötü düşünmeyin

Belki berqnet firewall filan kullanıyorsalar 3 - 4 retry'de saldırı algılayıp blokluyor belki ona denk gelmişsinizdir.
Meslektaşlarımın bazılarından utanıyorum çok boş işle uğraşan var IT sektöründe
Yok üstadım, bizim sözde sorumlumuz var daha çocuk, onun çakallığı bu biliyorum. Ben 18 aydır giriyorum R10'a, şimdi dediğini yapmadığım için şartlar değişti ya, çakallık yapıyor aklı sıra Gelsin hala açık R10, bakalım ne yapacak bu sefer Sorsam patron yaptı diyecek biliyorum