patron ensende

Ayağını denk al.
hahaha
Çok kötü düşünmeyin
Belki berqnet firewall filan kullanıyorsalar 3 - 4 retry'de saldırı algılayıp blokluyor belki ona denk gelmişsinizdir.

Meslektaşlarımın bazılarından utanıyorum çok boş işle uğraşan var IT sektöründe
Yok üstadım, bizim sözde sorumlumuz var daha çocuk, onun çakallığı bu biliyorum. Ben 18 aydır giriyorum R10'a, şimdi dediğini yapmadığım için şartlar değişti ya, çakallık yapıyor aklı sıra

Gelsin hala açık R10, bakalım ne yapacak bu sefer

Sorsam patron yaptı diyecek biliyorum