Dün iş yerim ile ilgili bir konu açmıştım. Firma departmanımı değiştirmek istiyor diye ulaşabilirsiniz konuya. Öğleden önce R10 giriş yapıyordum, sonra baktım giremiyorum. R10 saldırı alıyor sandım. Opera vpn ile giriş yapayım dedim R10 açılıyor Sizce bu yapılana ne demeli