beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş yerinde işinizi yapmanız gerektiğini düşünürsek sorun yok. inisiyatifleri hak olarak gören bir toplumuz nedense.
Sıkıntı şöyle ki, bu zamana kadar sorun olmayan şey neden işler istedikleri gibi gitmediğinde oraya çıktı acaba Biz teknoloji firmasıyız, ben forumda okurum, ürünleri de incelerim, satışta yaparım, zaten yaptığım işte bunu kapsıyor. Ben kendi internetimden ürünleri test ediyorum, niye çünkü appstore playstore de engellediler Wifi zaten girmiyoruz yasak, izinli giriş oluyor onuda biz zaten istemiyoruz. Peki ben niye kendim inisiyatif alıyorum bir şeylerle uğraşırken, işimi yapmaya çalışırken? Çok komiğime gitti açıkçası bu yaklaşımları

poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda ki arkadaşlar yasaları ortaya koyunca korkmuşlar herhalde hocam
Valla hocam çok komik ya, aslında olay patronlarla da ilgili değil. Bu arkadaşın kendi çakallığı