ne yaparsam reklam olur?
23
●635
- 09-07-2008, 02:09:12Minimum %80'i öyleteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2008, 02:19:20Verdiğin orandan ilk anladığım şuydu ;100 kişiden 80 i güzel konuşuyor sadece 20 si böylePeksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabi ki demek istediğin en az %80'i böyle konuşuyor.Bu kimin ayıbı ?Yaş grubu oldukça düşük ve bu yaşlarda başlar her şey.
Yazık diyorum.Çok yazık.Çocuklarımızın geleceği yhalarla, ediorum,sefiyomlarla mı şekillenecek
Onları bu yaşta internette serbest bırakan anne-babalarında kabahat.Ben çocuğumu o yaşta internet başında saatlerce kendi başına bırakmam arkadaş !
- 09-07-2008, 02:27:18Üyeliği durdurulduahaha bende öyle düşündümfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-07-2008, 11:52:55o forum benimCYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama dediğim gibi fazla takılmıyorum
yönetici bulmak kolay oluyor hepsi çok hevesli, sağolsunlar ilgileniyor hepside 
sitesi de freebilmemne.com uzantılı bi forumdu, 1 üyesi vardı 3-4 te mesaj vardı
Ayrıca hangi site bu yaş gruplarımla tanışıyım
tabi ki demek istediğin en az %80'i böyle konuşuyor.Bu kimin ayıbı ?Yaş grubu oldukça düşük ve bu yaşlarda başlar her şey.
ama dediğim gibi fazla takılmıyorum