• 08-07-2008, 22:04:59
    #10
    Kullandığı Türkçe'ye bakar mısınız ? İçler acısı...
  • 08-07-2008, 22:13:20
    #11
    Alıntı
    yhaa ösür dilerim seni yemin ediorum
    La bu ne demek Ayrıca hangi site bu yaş gruplarımla tanışıyım . Düzgün türkçeli biri varmı bari ?
  • 09-07-2008, 02:09:12
    #12
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullandığı Türkçe'ye bakar mısınız ? İçler acısı...
    Minimum %80'i öyle
  • 09-07-2008, 02:12:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    yanlız aby yhaa burda bi olay dhaa var

    senin ne işin var o froumda ben onu çözemedim yapacağı reklamda tr.cx sitesidr ufaklğn
  • 09-07-2008, 02:18:28
    #14
    Şu sitenin adresini PM atar mısınız.
  • 09-07-2008, 02:19:20
    #15
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Minimum %80'i öyle
    Verdiğin orandan ilk anladığım şuydu ;100 kişiden 80 i güzel konuşuyor sadece 20 si böyle tabi ki demek istediğin en az %80'i böyle konuşuyor.Bu kimin ayıbı ?Yaş grubu oldukça düşük ve bu yaşlarda başlar her şey.

    Yazık diyorum.Çok yazık.Çocuklarımızın geleceği yhalarla, ediorum,sefiyomlarla mı şekillenecek Onları bu yaşta internette serbest bırakan anne-babalarında kabahat.Ben çocuğumu o yaşta internet başında saatlerce kendi başına bırakmam arkadaş !
  • 09-07-2008, 02:23:44
    #16
    Bu vakitten sonra bunun önüne zor geçilir. (:
  • 09-07-2008, 02:27:18
    #17
    RiG
    Üyeliği durduruldu
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seni bir daha yapmayacagım derken?
    ahaha bende öyle düşündüm
  • 09-07-2008, 11:52:55
    #18
    CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlız aby yhaa burda bi olay dhaa var

    senin ne işin var o froumda ben onu çözemedim yapacağı reklamda tr.cx sitesidr ufaklğn
    o forum benim ama dediğim gibi fazla takılmıyorum yönetici bulmak kolay oluyor hepsi çok hevesli, sağolsunlar ilgileniyor hepside


    sitesi de freebilmemne.com uzantılı bi forumdu, 1 üyesi vardı 3-4 te mesaj vardı