Konu
ne yaparsam reklam olur?
09-07-2008, 02:09:12
#12
Peksoft
teknohaberci adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kullandığı Türkçe'ye bakar mısınız ? İçler acısı...
Minimum %80'i öyle