ne yaparsam reklam olur? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ne yaparsam reklam olur?
23
●
635
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
ne yaparsam reklam olur?
1
2
3
09-07-2008, 12:48:53
#19
MToprak
oyle garip yazmaları çok iyi. google oyle türkçeyi hiç biryerde görmediği için özgün sayar
yararınıza
09-07-2008, 12:54:17
#20
HazarHizmet
hangi fan bu
09-07-2008, 14:28:55
#21
akmaster_91
LcN_x adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
9-15 yaş arası kız çocuklarının takıldığı bir forumda reklam yapan birisine
reklam yapmaya devam edersen banlanacaksın
tarzı bir pm atmıştım.
gelen cevap:
site adresini pmle yollarmısın
09-07-2008, 18:16:05
#22
neoberg
ben de site adresini bir pm alabilir miyim?
09-07-2008, 19:15:35
#23
webtahta
Üyeliği durduruldu
bende merak ettim, site adresini pm alabilirmiyim
09-07-2008, 19:29:58
#24
Serkan
üzülüyorum Türkçe'miz haline :S
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler