ne yaparsam reklam olur? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ne yaparsam reklam olur?
23
●
635
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
ne yaparsam reklam olur?
1
2
3
08-07-2008, 19:31:08
#1
LcN_x
9-15 yaş arası kız çocuklarının takıldığı bir forumda reklam yapan birisine
reklam yapmaya devam edersen banlanacaksın
tarzı bir pm atmıştım.
gelen cevap:
08-07-2008, 19:48:37
#2
slacker
Elleşme abisi cocuğa
08-07-2008, 19:50:18
#3
Abraxas
aa çok ayıp. sen 9-15 yaş arası kızların takıldığı sitelerde ne geziyorsun...
08-07-2008, 19:51:41
#4
fatihbaz
seni bir daha yapmayacagım derken?
08-07-2008, 20:02:21
#5
ChaWusH
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ne oyun dönüyo burda
08-07-2008, 20:12:45
#6
Erhan
Davay davay 🌹
Orada Bişimi Oluyor ?
08-07-2008, 21:43:24
#7
LcN_x
ben fazla girmiyorum siteye
ara sıra modları kontrole falan yoksa işim olmaz
girincede işte böyle şeylerle karşılaşıyoruz
08-07-2008, 21:47:22
#8
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
çocuk polisine haber verin
08-07-2008, 21:56:41
#9
akmaster_91
hopp çüüü burda aile var
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler