Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Minimum %80'i öyle
Verdiğin orandan ilk anladığım şuydu ;100 kişiden 80 i güzel konuşuyor sadece 20 si böyle tabi ki demek istediğin en az %80'i böyle konuşuyor.Bu kimin ayıbı ?Yaş grubu oldukça düşük ve bu yaşlarda başlar her şey.

Yazık diyorum.Çok yazık.Çocuklarımızın geleceği yhalarla, ediorum,sefiyomlarla mı şekillenecek Onları bu yaşta internette serbest bırakan anne-babalarında kabahat.Ben çocuğumu o yaşta internet başında saatlerce kendi başına bırakmam arkadaş !