• 15-05-2018, 02:48:44
    #55
    Zaman cok hizli geciyor bizler farkina bile varamiyoruz
  • 15-05-2018, 03:14:21
    #56
    Üyeliği durduruldu
    Daha çok bir şeyler öğrenmek ve ufak tefek işlerle oluşan koca çınarda bir takım yıllar, ne de çabuk geçiyor zaman yahu
  • 15-05-2018, 03:18:54
    #57
    Bayağı yaşlanmışız eskilerden kimse kalmadı diyordum meğerse herkes burdaymış hala
  • 15-05-2018, 03:25:33
    #58
    Girebilmek için kapısında yattığımız dönemleri de sayıyor muyuz? Birkaç ay öyle sürünmüştüm.
    İlk gün gibi hatırlarım. Ali kocatepe'nin özel bir şarkısı var. Hey gidi dünya

    https://www.youtube.com/watch?v=g10ZJ8nikYI
  • 15-05-2018, 08:23:30
    #59
    8 yıldan beri burdaymışım tabi bi 11 olmak isterdimde ozaman tam paleydik r10 aklımıza giremedi
  • 15-05-2018, 08:29:06
    #60
    güzel günler atlattık
  • 15-05-2018, 08:31:25
    #61
    💎💎💎ADS Arbitraj💎💎💎
    Eh bizde biraz gocadık artık
  • 15-05-2018, 08:34:43
    #62
    10 seneden fazla oldu buralardayım r10 eksik olmasın hayatımızdan
  • 15-05-2018, 08:42:54
    #63
    Gençlik yıllarımı buraya verdim Şimdide bir baba olarak yolumuza devam ediyoruz r10'da..