Yılların R10'cularını görelim mi?
448
●15.384
- 15-05-2018, 03:25:33Girebilmek için kapısında yattığımız dönemleri de sayıyor muyuz? Birkaç ay öyle sürünmüştüm.
İlk gün gibi hatırlarım. Ali kocatepe'nin özel bir şarkısı var. Hey gidi dünya
https://www.youtube.com/watch?v=g10ZJ8nikYI
