Girebilmek için kapısında yattığımız dönemleri de sayıyor muyuz? Birkaç ay öyle sürünmüştüm.
İlk gün gibi hatırlarım. Ali kocatepe'nin özel bir şarkısı var. Hey gidi dünya

https://www.youtube.com/watch?v=g10ZJ8nikYI