• 14-05-2018, 22:47:43
    #28
    O eski halinden eser yok şimdi, o zaman gençtik kan hızlı akıyor ayça_22 oturum açsa diye gözünün içine bakıyorduk
  • 14-05-2018, 22:47:50
    #29
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekmeğini yedim, ekmek kazandırdım ve tabii dolandırıldım. 😊
    ilk ticaretimde dolandırılmıştım
  • 14-05-2018, 22:48:37
    #30
    5 inci seneme geçtim
  • 14-05-2018, 22:52:07
    #31
  • 14-05-2018, 22:55:55
    #32
    Benimde Az biraz geçmişim varmış şimdi fark ettim.
  • 14-05-2018, 22:58:30
    #33
    10'u devirdik. Dile kolay 10 yıl. Bu süre zarfı içerisinde acaba kaç kere "yeni mesajlar" linkine tıkladım?
  • 15-05-2018, 00:02:05
    #34
    bu mesaj burda kalsın 10 sene sonra uplarım.
  • 15-05-2018, 00:04:13
    #35
    Biz yeniyiz :d
  • 15-05-2018, 00:04:16
    #36
    9 yıl 5ay bi 7 ay da davetiye peşinde sürünmüştüm. 10 yıldır hayatımda r10. Şu an geldiği pozisyon olmasa da olur. R10 adına üzücü.