• 14-05-2018, 21:44:06
    #19
    bizim zamanımızda davetiye yoktu:P şaka bir yana yaşlanıyoruz galiba
  • 14-05-2018, 21:44:31
    #20
    db slinmeden öncesiyle 8 yıl oldu ekmek yedik yedirdik varol r10
  • 14-05-2018, 21:46:28
    #21
    Yaşlandık be gençler
  • 14-05-2018, 21:57:21
    #22
    ilk üye olduğum günü hatırlıyorum 😅
  • 14-05-2018, 21:59:21
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aronfabia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk üye olduğum günü hatırlıyorum 😅
    bende
  • 14-05-2018, 22:23:41
    #24
    bende burdayım
  • 14-05-2018, 22:32:17
    #25
    buralar değerlenir diye 10 yıl önce bir üyelik almıştım. yeni yeni aktif olmaya başladım. gerçekten değerlendi.
  • 14-05-2018, 22:39:13
    #26
    en eskisiniz benim herhalde
  • 14-05-2018, 22:42:11
    #27
    gençler siz bilmezsiniz belki ama buralar dutluktu bir zamanlar