• 14-05-2018, 21:31:25
    #1
    Az önce dikkatimi çekti. R10'da 11 yıldır üyeymişim.
    Baktım, site de zaten 13 yaşındaymış.
    Ekmeğini de yedim, ekmek kazandırdığıma da inanıyorum.

    Bakalım kimler kaç yıllık müdavim?
  • 14-05-2018, 21:32:20
    #2
    Benimde biraz olmus ya
  • 14-05-2018, 21:33:13
    #3
    Bende eskilerdenim ama davetiyem çok sonradan oldu
  • 14-05-2018, 21:33:24
    #4
    yeep 9 bucuk
  • 14-05-2018, 21:34:24
    #5
    Ekmeğini yedim, ekmek kazandırdım ve tabii dolandırıldım. 😊
  • 14-05-2018, 21:35:14
    #6
    az buçuk oluyor zaman hızlı akıp gidiyor
  • 14-05-2018, 21:35:23
    #7
    genç üyelerden de ben varım 😊😊🤓
  • 14-05-2018, 21:36:11
    #8
    Zaman hızla geçiyor WM'den buraya geçtiğim günü hatırlıyorumda... Zaman su gibi...
  • 14-05-2018, 21:36:43
    #9
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekmeğini yedim, ekmek kazandırdım ve tabii dolandırıldım. 😊
    Bana henüz dolandıranı denk gelmedi. Kısssmet olmadı demekki