Yılların R10'cularını görelim mi? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yılların R10'cularını görelim mi?
448
●
15.384
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yılların R10'cularını görelim mi?
1
2
3
4
5
6
11
Son
14-05-2018, 21:31:25
#1
NeverForgetMe
Az önce dikkatimi çekti. R10'da 11 yıldır üyeymişim.
Baktım, site de zaten 13 yaşındaymış.
Ekmeğini de yedim, ekmek kazandırdığıma da inanıyorum.
Bakalım kimler kaç yıllık müdavim?
14-05-2018, 21:32:20
#2
yalovahosting
Benimde biraz olmus ya
14-05-2018, 21:33:13
#3
Valx
Bende eskilerdenim ama davetiyem çok sonradan oldu
14-05-2018, 21:33:24
#4
Changer
yeep 9 bucuk
14-05-2018, 21:34:24
#5
mener
Ekmeğini yedim, ekmek kazandırdım ve tabii dolandırıldım. 😊
14-05-2018, 21:35:14
#6
Nebulous
az buçuk oluyor zaman hızlı akıp gidiyor
14-05-2018, 21:35:23
#7
Misafir
genç üyelerden de ben varım 😊😊🤓
14-05-2018, 21:36:11
#8
Neymaro
Zaman hızla geçiyor
WM'den buraya geçtiğim günü hatırlıyorumda... Zaman su gibi...
14-05-2018, 21:36:43
#9
NeverForgetMe
mener adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ekmeğini yedim, ekmek kazandırdım ve tabii dolandırıldım. 😊
Bana henüz dolandıranı denk gelmedi. Kısssmet olmadı demekki
1
2
3
4
5
6
11
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler