Konu
Yılların R10'cularını görelim mi?
14-05-2018, 21:31:25
#1
NeverForgetMe
Az önce dikkatimi çekti. R10'da 11 yıldır üyeymişim.
Baktım, site de zaten 13 yaşındaymış.
Ekmeğini de yedim, ekmek kazandırdığıma da inanıyorum.
Bakalım kimler kaç yıllık müdavim?