Az önce dikkatimi çekti. R10'da 11 yıldır üyeymişim.
Baktım, site de zaten 13 yaşındaymış.
Ekmeğini de yedim, ekmek kazandırdığıma da inanıyorum.

Bakalım kimler kaç yıllık müdavim?