• 21-08-2016, 00:38:09
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Aramızda piskoloji okuyan veya piskolog olan var mı?
    Kafayı yemek üzereyim. Kendimden nefret ediyorum. Ergenlik beni mahfetmiş hayatın içine Sı.ayım diyorum nağlet gelsin Allah kahretsin.

    Nasıl atlatabilirim.

    Saygılarımla.
  • 21-08-2016, 05:56:45
    #2
    Psikolog varmı bilmem ama psikologların aklını tokatlıcak kadar hayat tecrübesi insanlarla doludur burası sen derdini anlat direk
  • 21-08-2016, 09:42:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Psikolog varmı bilmem ama psikologların aklını tokatlıcak kadar hayat tecrübesi insanlarla doludur burası sen derdini anlat direk
    Abim valla bu iki yıldır düşünmediğim kendimi yerine koymadım insan tipi cinsi kalmadı. Kendimi bazen öldürecek kadar kötü düşüncede şeyler düşünüyorum. Kendimden nefret ediyorum. Bazen insanlardan midem bulanıyor bazen kadınlardan bazen erkeklerden bir çoğu zaman kendimden. Yani kendimi yerine koyup o piskoljiyi baskıyı ruhsal kötülüğü yaşamadım şey kalmadı. Bi sivilcelerim var bide maddi ve makami yönden hep bi çaba hep bir düşünce var. Başarılı olma. Bazen bu hayat nasıl geçer ne berbat bir hayat diyorum. Bi anda full enerjik arkadaş ortamının bel kemiği oluyorum bazen ise o takıldığım arkadaşım ve ailemden midem bulanıyor. Erkeklerin fazla olduğu ortamları sevmiyorum. Hele cinsel şeyler konulduğunda espirisi yapıldığında o piskoloji benim hayatımı bitiriyor resmen. İnsanlara bazen çok saf şekilde güveniyorum bazen hiç güvenmiyorum. Karşımdaki kişinin aklını okuyorum neler düşündüğünü neler düşünebileceğini hisediyor anlıyorum. Kızlarda çok seçiciyim aşık olmadım kızlarla çıkmak çok mide bulandırıcı geliyor. Abi bide okul derdi var bide şu sıralar bom boşum 7/24 kendi içinden konuşuyorum. Ne yapıp bu ergenliği bitirim sizde ergenlikte böyle şeyler oluyor muydu.
  • 21-08-2016, 13:37:09
    #4
    Yaş kaç hocam ? Sosyal aktiviten varmı ? Yoksa sabah akşam PC' mi ? Aile ile aran nasıl ?
  • 21-08-2016, 15:27:46
    #5
    Jeweld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abim valla bu iki yıldır düşünmediğim kendimi yerine koymadım insan tipi cinsi kalmadı. Kendimi bazen öldürecek kadar kötü düşüncede şeyler düşünüyorum. Kendimden nefret ediyorum. Bazen insanlardan midem bulanıyor bazen kadınlardan bazen erkeklerden bir çoğu zaman kendimden. Yani kendimi yerine koyup o piskoljiyi baskıyı ruhsal kötülüğü yaşamadım şey kalmadı. Bi sivilcelerim var bide maddi ve makami yönden hep bi çaba hep bir düşünce var. Başarılı olma. Bazen bu hayat nasıl geçer ne berbat bir hayat diyorum. Bi anda full enerjik arkadaş ortamının bel kemiği oluyorum bazen ise o takıldığım arkadaşım ve ailemden midem bulanıyor. Erkeklerin fazla olduğu ortamları sevmiyorum. Hele cinsel şeyler konulduğunda espirisi yapıldığında o piskoloji benim hayatımı bitiriyor resmen. İnsanlara bazen çok saf şekilde güveniyorum bazen hiç güvenmiyorum. Karşımdaki kişinin aklını okuyorum neler düşündüğünü neler düşünebileceğini hisediyor anlıyorum. Kızlarda çok seçiciyim aşık olmadım kızlarla çıkmak çok mide bulandırıcı geliyor. Abi bide okul derdi var bide şu sıralar bom boşum 7/24 kendi içinden konuşuyorum. Ne yapıp bu ergenliği bitirim sizde ergenlikte böyle şeyler oluyor muydu.
    ilk olarak bu hayat senin hayatın.başkalarının hayatını düşünüp yorumlamaya,anlamaya çalışma.ömrün bununla geçer takıntı haline getirirsin kendini düşünmeyi unutursun.ergenlikte evet çoğumuz özellikle hayatta istediğimiz en ufak birşey bile olmadığında kendimizi öldümek istemişizdir.fakat olgunlukta bunları bastırmakla başlıyor.o yüzden dünyaya geniş açıyla bakmaya çalış ve asla umudunu kaybetme.istediğin birşeyi elde etmek için binlerce yol vardır.

    sivilcelerini asla dert etme ellemediğin sürece gelip geçici şeyler onlar.makam ve başarılı olma derdini ertele şu an hala okuyorsun ve bu anın keyfini çıkar.okul bittikten sonra bunu fazlasıyla düşüneceksin zaten bırak ilerdeki sen düşünsün sen okul yıllarını yaşa evde sakın tıkılı kalma dışarı çık yürü hava al farklı insanları gör.kişisel bakımına mutlaka önem ver.sivilcelerin seni çok rahatsız ediyorsa ilaç kullan.bu hem fiziksel hemde moral yönünden sana iyi gelir.parfüm,deodorant kullan güzel kokular sık.giymek istediğin elbiseleri,tarzını kendin belirle asla birilerinin özentisi olmaya çalışma.insanlar seni elbiselerinden,davranışlarından kişiliğinden tanıyacak ve farklı olduğunu anlayacaklardır.

    cinsellik konusu elbette konuşulacak fakat bunlardan midenin bulanması,kızlarda fazla seçici olmak,kızlarla çıkma düşüncesinin seni rahatsız etmesi pek normal şeyler değil bunlara kafayı fazla yordukça cinsel kimliğini farklı şeylerde aramaya çalışırsan kendini eşcinselliğin içinde bulabilirsin.bu tür olaylar meraktan ibaret olabilir fakat ergenlikte takıntı haline getirdiğinde cinsel eğilimin farklılaşabilir bu konuda kendini çok kötü hissediyorsan psikolojik destek al.okul yokken kendini birşeyler öğrenmeye hobi edinmeye yönlendir.mesela php öğrenebilirsin yada gençlik merkezlerine git kamplarına katıl biraz sosyalleşebilirsin.

    bu hayata bir kez geldiğini ve bir daha bu şansa sahip olamayacağını, yokluğunda annen ve babanın nasıl üzüleceği aklına gelsin.kendi hayatına ve ailene önem ver arkadaşlarının neredeyse hepsini bir daha göremeyeceksin ama kendin ve ailen bu hayatta sahip olduğun en güzel şeyler.pozitif düşün,pozitif yaşa ve insanların düşüncelerini önemseme.bu hayatı yalnızca sen güzelleştirebilirsin
  • 21-08-2016, 19:22:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk olarak bu hayat senin hayatın.başkalarının hayatını düşünüp yorumlamaya,anlamaya çalışma.ömrün bununla geçer takıntı haline getirirsin kendini düşünmeyi unutursun.ergenlikte evet çoğumuz özellikle hayatta istediğimiz en ufak birşey bile olmadığında kendimizi öldümek istemişizdir.fakat olgunlukta bunları bastırmakla başlıyor.o yüzden dünyaya geniş açıyla bakmaya çalış ve asla umudunu kaybetme.istediğin birşeyi elde etmek için binlerce yol vardır.

    sivilcelerini asla dert etme ellemediğin sürece gelip geçici şeyler onlar.makam ve başarılı olma derdini ertele şu an hala okuyorsun ve bu anın keyfini çıkar.okul bittikten sonra bunu fazlasıyla düşüneceksin zaten bırak ilerdeki sen düşünsün sen okul yıllarını yaşa evde sakın tıkılı kalma dışarı çık yürü hava al farklı insanları gör.kişisel bakımına mutlaka önem ver.sivilcelerin seni çok rahatsız ediyorsa ilaç kullan.bu hem fiziksel hemde moral yönünden sana iyi gelir.parfüm,deodorant kullan güzel kokular sık.giymek istediğin elbiseleri,tarzını kendin belirle asla birilerinin özentisi olmaya çalışma.insanlar seni elbiselerinden,davranışlarından kişiliğinden tanıyacak ve farklı olduğunu anlayacaklardır.

    cinsellik konusu elbette konuşulacak fakat bunlardan midenin bulanması,kızlarda fazla seçici olmak,kızlarla çıkma düşüncesinin seni rahatsız etmesi pek normal şeyler değil bunlara kafayı fazla yordukça cinsel kimliğini farklı şeylerde aramaya çalışırsan kendini eşcinselliğin içinde bulabilirsin.bu tür olaylar meraktan ibaret olabilir fakat ergenlikte takıntı haline getirdiğinde cinsel eğilimin farklılaşabilir bu konuda kendini çok kötü hissediyorsan psikolojik destek al.okul yokken kendini birşeyler öğrenmeye hobi edinmeye yönlendir.mesela php öğrenebilirsin yada gençlik merkezlerine git kamplarına katıl biraz sosyalleşebilirsin.

    bu hayata bir kez geldiğini ve bir daha bu şansa sahip olamayacağını, yokluğunda annen ve babanın nasıl üzüleceği aklına gelsin.kendi hayatına ve ailene önem ver arkadaşlarının neredeyse hepsini bir daha göremeyeceksin ama kendin ve ailen bu hayatta sahip olduğun en güzel şeyler.pozitif düşün,pozitif yaşa ve insanların düşüncelerini önemseme.bu hayatı yalnızca sen güzelleştirebilirsin
    Allah senden binlerce kere razı olsun değerli abim... İçime su döktün. Şuan kişisel bakımıma gittikçe önem veriyorum. Bunu yanında çok pasifim. Ve özentiyim. Başkasının sözünü giysisini ve tarzına takılıyorum. Anlık çok kötü cinsel piskolojiler geliyor bu en çok beni raharsız ediyor. Hemorid gibi şeylerde eklenince çok kötü duygudurum yaşıyorum. Şuan amacım kendim olmak kendimi sevmem ve artık kız ortamlarına girmek. Doğuda yaşadığım için kız olayı batıya göre çok zor olabiliyor. Ama bu seçiliği atlatmak üzereyim diyebilirim. Artık dediğin gibi kendime özen gösterecem ve bayanlarla arkadaş gibi normal davranmayı ders edinecem. Çok pasifim geceleri dizi açar Sabahlarım sürekli. Okulda yine aktiftim. Arkadaşlarla sürekli tartışma kırılganlık ta yaşayabiliyorum. Artık normal olmak istiyorum. Bu ergenliği atlatsam hayırlısıyla kurban kesecem inşallah. Senin bu yazın şuan bana binlerce mülk değerinde geldi. İnşallah rabinin izniyle kurtulacam. Çok düşünüyorum ve kendimle çok boş zamanım oluyor arkadaşların genelde işi olabiliyor. Bi işle uğraşmak istiyorum ailmin bu konuda hiç bir desteği olmadı. Ailem okuma yönünde çok istekli ve çevremin okumayanları da ayrıca çok derin konulara iniyor okul olmazsa şu olur gibisinden... Bide İstanbul'a gelmem bana çok kötü geldi mi acaba 3 hafta önce geldim tatile arkadaşlarla ama çok kötü oluyordum midem bulanuyordu tüm insanlardan resmen. Düşünmeyi bıraksam yeter. Çünkü nice farklı düşünceler geldi ve atlabildiğim çok oldu. Rabbim yar ve yardımcımız olsun. AMİN.
    Saygılarımla.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 19:22:38 -->-> Daha önceki mesaj 19:18:59 --

    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaş kaç hocam ? Sosyal aktiviten varmı ? Yoksa sabah akşam PC' mi ? Aile ile aran nasıl ?
    Yaşım 17 hocam ailemle aram normal ve iyi denilecek kadar. Aktiviteler az sayıda sürekli istiyorum ama arkadaşlar hep bir işte.
  • 22-08-2016, 01:15:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Keşke bende şuan 17 olsaydım: )
  • 22-08-2016, 04:16:42
    #8
    Üyeliği durduruldu
    RapStyle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keşke bende şuan 17 olsaydım: )
    Niye ki hocam. Hayatın en zor dönemi şimdi bi ergen ortamına gir kafa yersin.
  • 22-08-2016, 04:48:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Jeweld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye ki hocam. Hayatın en zor dönemi şimdi bi ergen ortamına gir kafa yersin.
    Hayatımın en güzel yılları 15-19 arası oldu o yüzden. Sen şimdiden hayata küsmüşsün.. Dur bakalım daha askerlik falan var hayat başlamadı bile.. : )

    Ergen ortamı herzaman vardı yeni değil, ortam yaratmak senin elinde.. Başkasının ortamına değil kendi ortamını yarat kendi çevrenle sevdiklerinle takıl.. Kötü alışkanlıklardan uzak dur şimdiden . Şimdi uzun uzun yazmak isterdim ama kişisel bloguma bukadar yazı yazmıyorum : P Kal sağlıcakla kardeşim: )