Merhaba arkadaşlar,

Aramızda piskoloji okuyan veya piskolog olan var mı?
Kafayı yemek üzereyim. Kendimden nefret ediyorum. Ergenlik beni mahfetmiş hayatın içine Sı.ayım diyorum nağlet gelsin Allah kahretsin.

Nasıl atlatabilirim.

Saygılarımla.