Jeweld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye ki hocam. Hayatın en zor dönemi şimdi bi ergen ortamına gir kafa yersin.
Hayatımın en güzel yılları 15-19 arası oldu o yüzden. Sen şimdiden hayata küsmüşsün.. Dur bakalım daha askerlik falan var hayat başlamadı bile.. : )

Ergen ortamı herzaman vardı yeni değil, ortam yaratmak senin elinde.. Başkasının ortamına değil kendi ortamını yarat kendi çevrenle sevdiklerinle takıl.. Kötü alışkanlıklardan uzak dur şimdiden . Şimdi uzun uzun yazmak isterdim ama kişisel bloguma bukadar yazı yazmıyorum : P Kal sağlıcakla kardeşim: )