Masa Üstü Fotoğraflarınız
260
●9.550
- 29-03-2008, 12:50:37serkan sırf masaüstü screeni çekiyorsun diye açmışsın alta bissürü şeyi
- 29-03-2008, 16:17:45hemen sshler whmler uzak masaüstleri açılıyor resim koyarken
- 29-03-2008, 16:44:04Fhenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arka plan resmini yollayabilirmisin?

