• 25-01-2008, 13:37:11
    #19
    Üyeliği durduruldu
    TReX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum bunlamı teşvik edeceksin beni dahada üzdün beni
    bknz : asus 8800 gt
    DDR-3 1333 Mhz 2 GB Dual Ram Kingston x 8 adet
    bu seferki güzel sanırım
  • 25-01-2008, 13:38:25
    #20
    TReX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ah ah o formlar benim azda olsa stresimi alıyo bütün içimdekileri ordaki derecelendirmelere yansıtıyorum
    Önceden anonimdi ve final esnasında yapılıyordu ağzıma geleni sallıyordum. Ama bu yıl online hale geçince o riski göze alamadım
  • 25-01-2008, 13:39:38
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Nettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DDR-3 1333 Mhz 2 GB Dual Ram Kingston x 8 adet
    bu seferki güzel sanırım
    güzel kargo bilgilerini pm atıyorum.
  • 25-01-2008, 16:25:10
    #22
    durumun baya kötü bende birinci sınıftayken aynı dersleri görmüştüm 3 dersten kalmıştım
    entegre
    fizik
    temel elektronik

    ama bütlerde fizik hariç hepsinden geçmiştim

    şuan 3. senem okul uzadı 2 tane zayıfım var finallerde yine kaldım bütünlemelerde şansımı deniycem
    sana son bişey daha söyliycem ikinci sınıftaki derslerin harbiden çok zor
  • 25-01-2008, 16:28:23
    #23
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Fibonacci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimkiler 28 inde duyurulacakmış. Ders değerlendirme formu diye bi anket zımbırtısı var her girişte çıkıyor. Dönem başında derslere girmeden önce, finallerde, dönem sonunda olmak üzere 3 kez doldurup gönderdim hâlâ değerlendirmedin diyo
    Hangi üniv seninki? Aynı zımbırtı bizdede varda yoksa aynı kampüstemiyiz
  • 25-01-2008, 16:39:40
    #24
    şimdi baktım ,
    internet programcılığı dersi hoca alenen söylüyorum ********! !

    bir tek proje, yani vize ile finale aynı not verilir (50-50 , 60-60 her neyse ) herif vizeye 90 finale 50 vermiş

    deli dana site
  • 25-01-2008, 16:42:55
    #25
    hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi üniv seninki? Aynı zımbırtı bizdede varda yoksa aynı kampüstemiyiz
    Çankaya....
  • 25-01-2008, 16:52:34
    #26
    çalışkan öğrencinin hali başka =)
    [IMG=http://img177.imageshack.us/img177/7537/transkrptzn6.th.jpg]
  • 25-01-2008, 17:13:37
    #27
    Üyeliği durduruldu
    24 saat r10'da olupta derslerinden kalan adam kesinlikle ...... <===
    kendiniz boş alanı doldurun
    r10 kadar geniş kolay ve hızlı bilgi alınacak yer yok doğru düzgün.
    ne yazsanız karşılğı çıkıyor.
    bu yüzden sizin derslerinizin kötü olması çok kötü bir durum