24 saat r10'da olupta derslerinden kalan adam kesinlikle ...... <===

kendiniz boş alanı doldurun

r10 kadar geniş kolay ve hızlı bilgi alınacak yer yok doğru düzgün.
ne yazsanız karşılğı çıkıyor.
bu yüzden sizin derslerinizin kötü olması çok kötü bir durum