• 25-01-2008, 17:33:33
    #28
    tek ofis dersine girdin galiba
  • 25-01-2008, 17:39:45
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Weya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek ofis dersine girdin galiba
    yok onada girmezdim pek genelde oyun ve msn için kulanıyordum o dersi.ama söz konusu ofis programı olunca kolay tabi girmeye gerek kalmıyor.peh napcam ben şimdi bırakıp grafik tasarım bölümü okumak istiyorum,en çok zevk aldığım alan nerden seçtim bu bölümü
  • 25-01-2008, 21:22:19
    #30
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Fibonacci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çankaya....
    Yakınmış benim hacet ama ev çankayaya 200 metre
  • 25-01-2008, 21:31:50
    #31
    Üyeliği durduruldu
    bu derslerin hemen hemen hepsini biz lisede gördük ama liseyi okuldan saymıyolar
  • 25-01-2008, 22:10:48
    #32
    Buda benim geçen yıllarınki varmı daha iyi olan?
  • 25-01-2008, 22:16:14
    #33
    sana karne hediyesi vermeyi çok isterdim ama

    bir wm a yakıştıramadım Algoritma dan kalınır mı ?

    2. dönem çalış ver o dersleri bir tane görmeyeceğim zayıf mayıf...
  • 25-01-2008, 22:29:59
    #34
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Bizdede öyle final notu öğrenemiyoruz.
  • 25-01-2008, 22:39:49
    #35
    Üyeliği durduruldu


    al koçum ALGORİTMA HARİÇ KÖTÜ
  • 25-01-2008, 22:45:27
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Algoritma Vize1=80
    Entegre Ofis Vize1=100 Vize2=90

    Haftaya fizik var onu da verdim mi tamamdır