• 25-01-2008, 13:14:57
    #10
    DD ler GPA ya bağlı geçip kalıyorsa, geçmiş olsun diyebiliriz.
  • 25-01-2008, 13:18:56
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bak ya iyice moralim bozuldu.gerçi bu notlar gökten mi indi diyeceksiniz biliyodum evet kötü olduğunu ama böyle bütün notlar önüme gelince bi tuhaf oldum
  • 25-01-2008, 13:21:12
    #12
    Bende De Şimdilik 2 BB 2 Dc 1 CC Var geriside bekleniyor
  • 25-01-2008, 13:27:19
    #13
    bölüm birincisiyken son sınavı unutup girmediğim için kaldım
  • 25-01-2008, 13:28:04
    #14
    Üyeliği durduruldu
    64 mb ecc ram hediye ediyorum
    bununla birlikte 500 ceza puanını da kazanmış oldun : )
  • 25-01-2008, 13:30:47
    #15
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Vay dana vay Ben de baktım kalacak gibiyim, hiç kasmıyorum direk finali es geçiyorum F2 atıyolar
  • 25-01-2008, 13:32:24
    #16
    Bizimkiler 28 inde duyurulacakmış. Ders değerlendirme formu diye bi anket zımbırtısı var her girişte çıkıyor. Dönem başında derslere girmeden önce, finallerde, dönem sonunda olmak üzere 3 kez doldurup gönderdim hâlâ değerlendirmedin diyo
  • 25-01-2008, 13:33:38
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Nettek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    64 mb ecc ram hediye ediyorum
    bununla birlikte 500 ceza puanını da kazanmış oldun : )
    dostum bunlamı teşvik edeceksin beni dahada üzdün beni
    bknz : asus 8800 gt
  • 25-01-2008, 13:34:37
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Fibonacci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizimkiler 28 inde duyurulacakmış. Ders değerlendirme formu diye bi anket zımbırtısı var her girişte çıkıyor. Dönem başında derslere girmeden önce, finallerde, dönem sonunda olmak üzere 3 kez doldurup gönderdim hâlâ değerlendirmedin diyo
    ah ah o formlar benim azda olsa stresimi alıyo bütün içimdekileri ordaki derecelendirmelere yansıtıyorum