Konu
Karne Hediyemi İsterim :p
25-01-2008, 13:32:24
#16
Fibonacci
Bizimkiler 28 inde duyurulacakmış. Ders değerlendirme formu diye bi anket zımbırtısı var her girişte çıkıyor. Dönem başında derslere girmeden önce, finallerde, dönem sonunda olmak üzere 3 kez doldurup gönderdim hâlâ değerlendirmedin diyo